7.02.2010

Kimse kapımı çalmıyor

YAPIMCILAR KAPIMI ÇALMIYOR
Oylum Talu'ya Burası Haftasonu" programının bugünkü konuğu Harun ve Eşref Kolçak'tı. Yeşilçam''ın ünlü aktörü Eşref Kolçak, "Seyircilerin bana en çok sorduğu soru 'Niye eskisi gibi film yapmıyorsunuz?' Bunu yapımcılara sormak lazım. Yapımcılar benim kapımı çalmıyorlar" dedi.

İŞİMDE ÇOK TİTİZİM BUNDAN DIŞLANIYORUM
Oylum Talu'nun "Recep İvedik 3"te oynar mısınız sorusu üzerine; "Yok oynamam. Bu filmler sinemanın fantezileri. Benim seyircimin beni kabul ettiği şekilde doğdum, o şekilde de ölmek isterim. Bizim sinemamızda her zaman insanlara birşeyler vermek, birşeyler göstermek var. Benim dışlanmamın nedeni şu; işimde çok titiz bir insanım. Örneğin, haftasonu ve Ramazan'da çalışmayalım derdim. Bu kapris olarak algılanırdı" yorumunu yaptı.

BENİM YAŞADIĞIM İSTANBUL ÇOK DEĞİŞTİ
Ünlü aktör İstanbul'u neden terk ettiğini ise şu sözlerle açıkladı: Ben İstanbul'da yaşayamam. Benim yaşadığım İstanbul çok değişti. Gemlik'te huzurlu bir hayatım var. Harun ısrar edince ve işlerim nedeniyle İstanbul'a gelsem de hemen dönüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Türkiye'nin En Büyük Servis Portalı