23.02.2010

Hüsnü Deniz için dua ediyor

Serdar İlhan tarafından düzenlenen ve Yöre Dans Grubu organizatörlüğünde gerçekleşen konsere, Türklerin yanı sıra, Amerikalı, Ermeni, Arap, Azeri, Sırp, Boşnak ve Perulular da katıldı. Hem coşkulu hem de duygulu anların yaşandığı konseri yaklaşık 700 kişi izledi.

İzleyicilerin isteği üzerine Hüsnü Şenlendirici, “Duydumki Unutmuşsun” şarkısını da söyledi. Konser öncesi San Francisco’yu gezen Hüsnü Şenlendirici, şehri çok sevdiğini belirterek, konser sırasında da buraya tekrar gelmek istediğini söyledi. Şenlendirici, fanatik bir Fenerbahçe taraftarının plakasını özel olarak “FB6 GS0” yaptırdığı otomobilinin yanında fotoğraf da çektirdi.

Konser bitimi sonrasında Hüsnü Şenlendirici ile fotoğraf çektirmek isteyen hayranları kalabalık oluşturdu. Konseri izlemeye gelen Ermeni Nvard Gulasaid ve kız kardeşi, “Sizin için 4 saatlik yoldan geldik, sizi çok seviyoruz, her zaman takip ediyoruz” dediler. İranlı müzisyen Muhammed Nejad (54), İngilizce olarak, “Hüsnü’yü seviyorum, ve fantastik ve dünyanın en iyi müzisyenlerinden” şeklinde konuştu.

İHA’ya konuşan Hüsnü Şenlendirici, “99-2000 yılları arasında İlhan Erşen’le birlikte ilk Amerika turuna grup halinde çıkmıştık. Yaklaşık bir buçuk ay sürmüştü. O zamanlar Hüsnü Şenlendirici ön planda değil de, grup arkadaşlarımızla yaptığımız bir organizasyondu. Sonra 2001’de Serdar İlhan’la tanıştık, aynı zamanda iki konser düzenledik, o zamandan beri hemen hemen her sene geliyorum. Özellikle “Turkey Now” festivalinden sonra bu gelişimizde çok net ve başarılı bir şeyler yaptığımızı düşünüyorum. Buradaki işlerimi Serdar organize ediyor ve Türkiye adına da güzel bir şey yaptığımızı düşünüyorum. Çünkü Türk müzisyeni ve orkestrası olarak sahneye çıkıyoruz” dedi.

Deniz Seki’nin Ayşe Arman’la özel röportajında Hüsnü Şenlendirici’ye karşı olan sitem dolu sözlerine karşılık olarak ise Şenlendirici, “Klarnetim üzerine o kadar yoğunlaştım ki ben, aylardır aynı şeyi söylüyorum, bu son dönemlerdeki yaptığım şeyler onun göstergesi zaten, yani klarnetimle bir şeyler yapmak ve ona yoğunlaşmaya çalışıyorum. Şu ara klarnetimle meşgulüm ve böyle şeyler olur yani ben yorum yapmak istemiyorum böyle konuşmalara, ne söylesem yanlış olur yani, şimdi klarnetimle o kadar haşır neşirim ki, müziğimle ve işimle, önce bunu toparlamam lazım, kaybettiğim zamanı biran evvel kazanmam gerekiyor” dedi.

Şenlendirici, Deniz Seki için istenilen 8 yıl hapis iddialarına ise şöyle cevap verdi: “Duydum ama öyle bir şey olacağını zannetmiyorum, birçok şey olabilir, ceza istemi ile yargılanıyor diye duyarız ama, zannetmiyorum çünkü öyle bir şey hakkettiğini düşünmüyorum, hayırlısı neyse o olsun inşallah, olmayacak inşallah, ben de kendimce dua ediyorum”

2 yorum:

 
Türkiye'nin En Büyük Servis Portalı