28.03.2010

Ben sadece golümü attım

Derbideki tek golün sahibi olan Selçuk, Fenerbahçe'nin şampiyon olacağına inandıklarını söyledi.
Fenerbahçe'nin 1-0 kazandığı derbideki tek golün sahibi olan Selçuk, maçtan sonra basın mensuplarına bir açıklamada bulundu.

"BÜYÜK BİR TAKIMA KARŞI OYNADIK"
Selçuk Ali Sami Yen Stadı’na inanarak geldiklerini belirterek, "Bir haftadır da yönetimimizle birlikteyiz. Yapılan bütün toplantılar hep galibiyet üzerineydi. Kalan maçlarımızı da kazanmak istiyoruz. Bugün büyük bir takıma karşı iyi bir mücadele verdik. Çok güzel bir galibiyet oldu" dedi.
blog
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması
"BEN SADECE GOLÜMÜ ATTIM"
Karşılaşmada takım olarak iyi mücadele ettiklerini ifade eden Selçuk, şunları kaydetti: "Topu müsait bulduğumda tüm gücümle vurdum, şansımın da yardımıyla gol oldu. O sırada önümde de biri vardı, sadece topun filelere gittiğini gördüm. Golü ben attığım için ayrı bir mutluluk duyuyorum. Ancak takım olarak çok iyi mücadele ettik, ben sadece golü attım. Böyle bir galibiyete ihtiyacımız vardı, bütün taraftarlarımıza armağan olsun. Bursaspor’un puan kaybettiği haftada bu avantaj oldu. Kritik bir haftaydı. Kaybetseydik bizim için çok zor olacaktı. Büyük bir avantajı elimize aldık. Kalan maçları alırsak, şampiyon olacağımıza inanıyoruz. Bunun için şansımız var, inşallah sezon sonunda hedefimize ulaşırız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Türkiye'nin En Büyük Servis Portalı