5.03.2010

Petek beni evden attı

Televizyoncu Can Tanrıyar ile şarkıcı Petek Dinçöz boşanıyor. 8 yıl aşk yaşadıktan sonra 2 yıl önce Beyaz’ın Kanal D’deki şovunda evlenen çiftin boşanma nedeni; Can Tanrıyar’ın gece hayatı. Can Tanrıyar “Petek ile en son 2 gün önce konuşabildim. Bana ‘Senin yüzünden hasta oldum, ölmek üzereyim. Hayatımı mahvettin’ deyip kapattı.

Sezen Aksu ve Hakan Ural’ın eşi Ezgi bizi barıştırmak için devrede. Petek’i seviyor ve kaybetmek istemiyorum. Ama beni evden attı, görüşmek istemiyor” dedi.

NAFAKA DEĞİL KÖPEKLERİ İSTEDİ
Petek Dinçöz boşanma sözleşmesinde nafaka istemediğini, Can Tanrıyar ile birlikte aldıkları köpekleri Bıcır, Çıtır, Lucy ve Loly’nin kendisinde kalacağını belirtti. Sözleşmeye “Can Tanrıyar köpekleri hafta sonu görebilir” maddesini de koydurttu. Can Tanrıyar “Bu maddeyi görünce gözlerime inanamadım. Millet yüksek nafaka davalarıyla uğraşır, Petek köpeklerin peşine düştü” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Türkiye'nin En Büyük Servis Portalı